Σελίδα 1 από 1

Σφάλμα πρόσβασης στην πλατφόρμα Webex από την εφαρμογή Cisco Webex Meetings

Δημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2020, 14:41
από admin_exae
Αν μέσα από την εφαρμογή Cisco Webex Meetings κάνετε Sign In, δώσετε το email σας και εμφανιστεί το μήνυμα "Enter site URL" αντί για το πεδίο στο οποίο θα πρέπει να δώσετε το password του λογαριασμού σας, τότε όποιο URL και να δώσετε, εμφανίζεται μήνυμα λάθους.

Στην περίπτωση αυτή, ανοίγετε τις Επιλογές Internet (Internet Options) μέσω της Αναζήτησης των Windows, μεταβαίνετε στην καρτέλα "Για προχωρημένους" (Advanced) και τσεκάρετε την επιλογή "Χρήση TLS 1.2" (Use TLS 1.2). (*)

Κατόπιν, κάνετε ξανά Sign In από την εφαρμογή Cisco Webex Meetings και τότε μετά από το email που θα δώσετε θα σας ζητηθεί το password και θα μπείτε στο λογαριασμό σας (το παράθυρο της εφαρμογής Cisco Webex Meeting θα γίνει μακρόστενο, θα εμφανίζεται στη δεξιά μεριά της οθόνης, θα εμφανίζει το link που θα δώσει ο εκπαιδευτικός και θα έχει ένα πράσινο κουμπί "Start a Meeting", πράγμα που σημαίνει ότι ο λογιαριασμός Webex του εκπαιδευτικού είναι ενεργός και έτοιμος για χρήση).

(*) Αν η επιλογή "Χρήση TLS 1.2" (Use TLS 1.2) είναι ήδη τσεκαρισμένη και το πρόβλημα δεν λύνεται, παρακαλούμε δημιουργήστε ερώτημα στην "Σύγχρονη Εκπαίδευση" με τίτλο "Πρόβλημα με TLS 1.2".