Σελίδα 1 από 1

Πρόβλημα με TLS 1.2

Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2020, 23:41
από nrompola
Καλή σας μέρα,
σε υπολογιστή συναδέλφου με Windows 10, όπου είναι επιλεγμένη η "Χρήση TLS1.2" στις Επιλογές Internet (για προχωρημένους), η desktop εφαρμογή του webex δεν επιτρέπει την εισαγωγή του password. Μετά δηλ. την εισαγωγή του email, ζητάει απευθείας την εισαγωγή site URL και αποτυγχάνει να συνεχίσει (not valid url κλπ).
Απεγκαταστήσαμε-ξαναεγκαταστήσαμε (και πάει λέγοντας) την εφαρμογή αρκετές φορές, αλλά δεν άλλαξε κάτι.
Τι άλλο μπορεί να φταίει;

ευχαριστούμε πολύ
Ε. Ρόμπολα (5ο ΓΕΛ Βύρωνα)

Re: Πρόβλημα με TLS 1.2

Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2020, 09:40
από admin_exae
Έχετε προσπαθήσει να μπείτε από άλλον υπολογιστή στο συγκεκριμένο λογαριασμό του καθηγητή; Λογικά, μετά την εισαγωγή του email του ΠΣΔ, ανοίγει παράθυρο SSO του ΠΣΔ που ζητάει το username και το password στο ΠΣΔ.

Re: Πρόβλημα με TLS 1.2

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2020, 21:10
από nrompola
Ο συνάδελφος συνδέεται κανονικά από το κινητό του χρησιμοποιώντας την εφαρμογή.
Για να κάνει μάθημα από τον υπολογιστή, χρησιμοποιεί browser.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν προσπαθεί να ρυθμίσει την εφαρμογή στον υπολογιστή.

Μπορεί να έχει σχέση με την Java? να θέλει κι εκεί ρύθμιση σχετική με TLS1.2 ?

ευχαριστώ πολύ :)

Re: Πρόβλημα με TLS 1.2

Δημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2020, 19:04
από admin_exae
Παρακαλώ δώστε μας περισσότερα στοιχεία (λειτουργικό σύστημα, browser, antivirus, κτλ.). Επίσης, μπορούμε να συνδεθούμε εξ' αποστάσεως με TeamViewer, AnyDesk κτλ. για καλύτερα αποτελέσματα.