E-ME για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων

Ανοιχτό forum για θέματα που άπτονται της Ασύγχρονης εξ' αποστάσεως Εκπαίδευσης (e-class, e-me, κτλ.)
Απάντηση
nzoitos
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 27 Μαρ 2020, 19:44

E-ME για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων

Δημοσίευση από nzoitos »

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την προσπάθεια που καταβάλλετε.

Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ86 σε Δημοτικό και προσπαθούμε να ξεκινήσουμε στο σχολείο μας το e-me. Έχω την εξής απορία:

Από ότι έχω καταλάβει κάθε δάσκαλος δημιουργεί μία κυψέλη για το τμήμα του.
Εμείς οι ειδικότητες (που διδάσκουμε από μία ώρα σε κάθε τμήμα) πρέπει να φτιάξουμε εκ νέου από μία κυψέλη για κάθε τάξη που διδάσκουμε;
Γιατί αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσκαλέσουμε ΕΝΑΝ-ΕΝΑΝ κάθε μαθητή στην ανάλογη κυψέλη και αν διδάσκουμε σε 2 ή περισσότερα σχολεία να κάνουμε το ίδιο και εκεί. Δηλαδή για κάποιον που έχει 23 ώρες και 20ρια τμήματα σημαίνει 460 εισαγωγές.

Το πρόβλημα δεν σταματάει εκεί. Επειδή τα παιδιά ακόμα συνεχίζουν να ανοίγουν κωδικούς ΠΣΔ, πρέπει να παρακολουθούμε και τις καινούργιες εγγραφές σε κάθε τμήμα (που όταν γίνονται είναι λογικό να ενημερώνουν το δάσκαλό τους και όχι κάθε ειδικότητα ξεχωριστά).

Έχετε να μας προτείνετε πως πρέπει να στηθεί η εφαρμογή για τις ειδικότητες.

Μήπως υπάρχει (ή πρέπει να δημιουργηθεί) μία αυτοματοποιημένη διαδικασία πρόσκλησης μελών μίας άλλης κυψέλης, ώστε με μία κίνηση να εντάσσουμε όλη την τάξη στην κυψέλη ειδικότητας;

vbel
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 24 Μαρ 2020, 16:38

Re: E-ME για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων

Δημοσίευση από vbel »

Για τις πολλές -και ευχαριστούμε- ερωτήσεις σας, μια και καλύπτουν τα βασικά που αναμένουμε να προκύψουν, θα αναρτήσουμε μέσα στην ημέρα ερώτηση-απάντηση ανά θέμα. Οπότε ενημερωθείτε σχετικά.

gk1966
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Μαρ 2020, 20:54

Re: E-ME για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων

Δημοσίευση από gk1966 »

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την προσπάθεια που καταβάλλετε.
Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ86 σε Δημοτικό και προσπαθούμε να ξεκινήσουμε στο σχολείο μας το e-me. Έχω την εξής απορία:
Από ότι έχω καταλάβει κάθε δάσκαλος δημιουργεί μία κυψέλη για το τμήμα του.

Απάντηση
Κάθε εκπαιδευτικός δημιουργεί μια ιδιωτική κυψέλη για κάθε τμήμα του, αν ακολουθήσει την επιλογή 1 κυψέλη = 1 τμήμα (π.χ. Ε1-Πληροφορική, Ε2-Πληροφορική, ΣΤ1-Πληροφορική, ΣΤ2-Πληροφορική)
Εναλλακτικά, δημιουργεί μια ιδιωτική κυψέλη ανά τάξη (π.χ. Πληροφορική-Ε Δημοτικού, Πληροφορική ΣΤ-Δημοτικού) ή ανά θεματική.
Σημειώνεται ότι ο εκπαιδευτικός είτε αναζητεί και προσθέτει τους μαθητές του ως μέλη της κυψέλης ή τους δίνει το link για να ζητήσουν πρόσβαση ως μέλη οι μαθητές του.
Σε αυτό το σημείο, πρέπει να επισημάνουμε ότι αν είναι κοινόχρηστη η κυψέλη για όλα τα τμήματα της ίδιας τάξης, θα είναι ορατά από όλους και τα ονόματα παιδιών των άλλων τμημάτων της τάξης αυτής και ίσως χαθεί ο έλεγχος των αποριών ή των σχολιασμών τους και ίσως δυσκολέψει και τη διόρθωση των εργασιών εάν αυτές ανατεθούν μέσα από το περιβάλλον της e-me.


Εμείς οι ειδικότητες (που διδάσκουμε από μία ώρα σε κάθε τμήμα) πρέπει να φτιάξουμε εκ νέου από μία κυψέλη για κάθε τάξη που διδάσκουμε; Γιατί αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσκαλέσουμε ΕΝΑΝ-ΕΝΑΝ κάθε μαθητή στην ανάλογη κυψέλη και αν διδάσκουμε σε 2 ή περισσότερα σχολεία να κάνουμε το ίδιο και εκεί. Δηλαδή για κάποιον που έχει 23 ώρες και 20ρια τμήματα σημαίνει 460 εισαγωγές.

Απάντηση
Εξαρτάται από τη λογική με την οποία θέλετε να αξιοποιήσετε την e-me και την κάθε Κυψέλη. Υπάρχει η λύση της Κυψέλης-Τμήμα αλλά και η λύση της Κυψέλης-Θεματική. Σε κάθε περίπτωση σημασία έχει ποια θα ορίσετε μέλη αυτής της Κυψέλης και τι τους ζητάμε να κάνουν (στον τοίχο, στις εργασίες, στο e-portfolio, στις ασκήσεις/e-content κτλ)
Υπάρχει και η δυνατότητα: ανοίγουμε π.χ σε 23 τμήματα = 23 κυψέλες και ναι, αναγκαστικά γράφονται τελικά όλοι οι μαθητές (ή εναλλακτικά τους στέλνουμε το λινκ της Κυψέλης να εγγραφούν μόνοι τους). Αν είναι κοινόχρηστη η κυψέλη για όλα τα τμήματα της ιδίας τάξης, θα είναι ορατά και τα ονόματα παιδιών των άλλων τμημάτων της τάξης αυτής και ίσως χαθεί ο έλεγχος των αποριών ή των σχολιασμών τους και θα δυσκολέψει τη διόρθωση των εργασιών.
Όσον αφορά το υλικό, αυτό δημιουργείται ή ανεβαίνει μία φορά και στη συνέχεια τροφοδοτούνται οι κυψέλες ανάλογα με τους ανάγκες σας του μαθήματός σας, του τμήματός σας, της ενότητας, της θεματικής κτλ.


Το πρόβλημα δεν σταματάει εκεί. Επειδή τα παιδιά ακόμα συνεχίζουν να ανοίγουν κωδικούς ΠΣΔ, πρέπει να παρακολουθούμε και τις καινούργιες εγγραφές σε κάθε τμήμα (που όταν γίνονται είναι λογικό να ενημερώνουν το δάσκαλό τους και όχι κάθε ειδικότητα ξεχωριστά).

Απάντηση
Ναι, θα πρέπει να παρακολουθούμε και τις καινούργιες εγγραφές σε κάθε τμήμα. Μπορεί ο δάσκαλος ή ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας να σας ενημερώνει.
Βέβαια, η λύση να υπάρχει το λινκ της κυψέλης σας κάπου αναρτημένο ώστε να μπορούν να το βλέπουν οι γονείς και οι μαθητές ώστε να μπορούν να κάνουν αίτημα συμμετοχής είναι μια πρακτική λύση.


Έχετε να μας προτείνετε πως πρέπει να στηθεί η εφαρμογή για τις ειδικότητες.

Απάντηση
Δεν υπάρχουν πρότυπα, οπότε κάθε διδάσκων ειδικότητας δημιουργεί τις κυψέλες του, πράγμα που συνιστά και την επιλογή της προσωπικής του διδασκαλίας. (Βλ. ερώτηση σχετικά με τη χρήση της e-me από τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων)


Μήπως υπάρχει (ή πρέπει να δημιουργηθεί) μία αυτοματοποιημένη διαδικασία πρόσκλησης μελών μίας άλλης κυψέλης, ώστε με μία κίνηση να εντάσσουμε όλη την τάξη στην κυψέλη ειδικότητας;

Απάντηση
Δεν γνωρίζουμε τέτοια διαδικασία, ούτε αν οι δημιουργοί του περιβάλλοντος ετοιμάζουν κάτι. Όντως δεν δέχεται κάποιο excel και δεν έχει διαδικασία import.

nzoitos
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 27 Μαρ 2020, 19:44

Re: E-ME για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων

Δημοσίευση από nzoitos »

Μήπως υπάρχει (ή πρέπει να δημιουργηθεί) μία αυτοματοποιημένη διαδικασία πρόσκλησης μελών μίας άλλης κυψέλης, ώστε με μία κίνηση να εντάσσουμε όλη την τάξη στην κυψέλη ειδικότητας;
Απάντηση
Δεν γνωρίζουμε τέτοια διαδικασία, ούτε αν οι δημιουργοί του περιβάλλοντος ετοιμάζουν κάτι. Όντως δεν δέχεται κάποιο excel και δεν έχει διαδικασία import.




Δεν ξέρω αν επικοινωνήσατε με τους δημιουργούς (όπως θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου γιατί είναι ένα θέμα που αν απαντηθεί σωστά εξοικονομεί πολλές εργατοώρες), αλλά σήμερα μέσω του ακόλουθου video κατάλαβα ότι υπάρχει λύση αρκεί να εμπλακούν και οι δάσκαλοι των τάξεων


https://www.youtube.com/watch?v=I97UfLJaSxs


(και ευχαριστώ τον κύριο Μακροδήμο για όλα του τα video)

mstelios
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Μαρ 2020, 03:18

Re: E-ME για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων

Δημοσίευση από mstelios »

nzoitos έγραψε:
30 Μαρ 2020, 22:46
Μήπως υπάρχει (ή πρέπει να δημιουργηθεί) μία αυτοματοποιημένη διαδικασία πρόσκλησης μελών μίας άλλης κυψέλης, ώστε με μία κίνηση να εντάσσουμε όλη την τάξη στην κυψέλη ειδικότητας;
Απάντηση
Δεν γνωρίζουμε τέτοια διαδικασία, ούτε αν οι δημιουργοί του περιβάλλοντος ετοιμάζουν κάτι. Όντως δεν δέχεται κάποιο excel και δεν έχει διαδικασία import.




Δεν ξέρω αν επικοινωνήσατε με τους δημιουργούς (όπως θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου γιατί είναι ένα θέμα που αν απαντηθεί σωστά εξοικονομεί πολλές εργατοώρες), αλλά σήμερα μέσω του ακόλουθου video κατάλαβα ότι υπάρχει λύση αρκεί να εμπλακούν και οι δάσκαλοι των τάξεων


https://www.youtube.com/watch?v=I97UfLJaSxs


(και ευχαριστώ τον κύριο Μακροδήμο για όλα του τα video)
Πολύ χρήσιμη πράγματι αυτή η δυνατότητα και ευχαριστούμε για την κοινοποίηση. Ωστόσο, απαιτείται α) να χρησιμοποιεί ο δάσκαλος την e-me β) να έχει όντως δημιουργήσει ο δάσκαλος κυψέλη και να έχουν ενταχθεί εκεί όλοι οι μαθητές του τμήματος γ) να είναι σύμφωνος να "εξυπηρετήσει" την ειδικότητα δ) να γίνει σε συνεννόηση με όλους τους δασκάλους όλων των τμημάτων όπου διδάσκει ο εκπαιδευτικός ειδικότητας.
Εναλλακτικά, θα μπορούσε κάπου (στο σάιτ του σχολείου, σε εμαιλ που θα αποσταλεί στους γονείς, στον τοίχο της κυψέλης του δασκάλου) το λινκ της τάξης του εκπαιδευτικού της κυψέλης του εκπαιδευτικού ειδικότητας και έτσι οι μαθητές να ζητούν να συμμετέχουν στην κυψέλη της ειδικότητας. Αυτή η εναλλακτική δεν σας φαίνεται εφικτή;

Απάντηση